Mila Story
Entries About Links Stuff Credits




peperangan telah tamat .
Saturday, June 25, 2011 | 8:29 PM | 1 comments
    hyep . mesty plek kn ? peperangan ape tuh agak ny ? HAHA ! peperangan nyh da lame lha berlaku . em kalau lha korg semue skul d smk muadzam shah msty taw lha peperangan ape .  baru jea tamat ary khamis ary tuh . ayyo . jangan plek plek yea everyone . aku da penad na gaduh gaduh nyh . lepas sorunk sorunk cry pasal . what ur prob ?  huh ! suda suda lha . kte pon da na exam this year . right ? rezult aku pon terok mid year ary tuh . . so cne na troz kan edop loe edop penoh nan musoh . blew teringat kan balek kelaka jugak . HAHA ! to nur amalina aku mintak maap sangat sangat taw . bahagie sebena ny lepas kejadian tuh berlaku . . emm . to INTAN FARWIZAH pule ekowt kau lha na maap n aku or ta . kau ego tuh lantak kau lha . aku da mengaku kalah pon kau still berlagak nan aku dan kawan kawan aku . aku saje jea tana gado nan kau sebab kau da inform bende nyh dekat ayah angkat aku kn ? walid ! kunk ta pasal pasal aku kene gantong sekola hanye sebab kau . eyuu . tolong lha . manje btol kau ek . huu !~ pinky . memang lha . phape pon aku tana besa besa kan hal nyh . . rase macam budaag kechil . em . puchadot , mawi . usop . hamzah . nordin . rahim dan karim . . aku sayang korunk , ta luphew juge zolkepli . HEHE ! sory ayah ayah korunk jdy mangse . taphe kan all my dear ?  sudaa lha aku da ta tahu na story sal ape da nyh . . chienta miela na pegi chat pluk lha rmay yang suda menanti .  ouke papay .  mmmmuuuahhhhh !
coretan ~chienta miela <3

Labels:


Older Post | Newer Post
Shamila!


My name is Mila.Welcome to my kingdom.

Shout