Mila Story
Entries About Links Stuff Credits




Terluka
Wednesday, November 30, 2011 | 3:06 AM | 0 comments

  
Suka tak kalau diri tuu dahh tak percaya kan cinta sendiri? Bukan apa Dia yang dahh buad perasaan menyampah menyelubungi diri. Setiap kali Dia muncul hati mila terluka. YaAllah sakit sangat. Kenapa mesti rasa nii wujud dalam hidup mila. Tapi nii bukan lahh alasan untuk mila kembali ke pangkuan lelaki M tuu. Mila dahh nekad kalau apa-apa yang terjadi sekalipun Dia yang terakhir. Bukan mila nak mengalah tapi tuu lahh hakikat nya. Dah sakit bila hidup dimainkan lelaki. Apa dosa mila terhadap kaum adam? Sampai nya hati. Sumpah mila cakap hati mila dah remuk sangat. Macam dahh kena langgar dengan lori kat jalanraya tahu tak? Lelaki memang kejam.. Tak pernah fikir langsung perasaan perempuan. Jangan cari mila dahh andai satu hari nanti mila pergi menghilangkan diri. Setitis airmata mila menitis bermakna mila terluka untuk selamanya. Baik jujur lahh daripada terus-terusan menipu diri yang serba kekurangan nii. Kalau tuu lahh yang sebenar nya okay mila undur diri. Capital M aku tahu kau stalker blog aku. Jadi jangan nak bangga lahh. Seumur hidup aku takkan ada niat sikit punn nak terima kau balik. Ingat  sampai mampus. Seriously hati mila dahh hancur. Tapi akan mila sorokkan. Sebab nya tuu lahh attitude mila. Sekali kau dahh buad aku menangis selama-lamanya aku akan terus menangis. Terimakasih :(



Older Post | Newer Post
Shamila!


My name is Mila.Welcome to my kingdom.

Shout