Mila Story
Entries About Links Stuff Credits




Sumpah! Aku sayang dia
Wednesday, December 28, 2011 | 9:15 AM | 0 comments
Nahh. Tuu boyfie mila seriously mila sayang gila b*b* kat dia. Hanya ALLAH je yang tahu perasaan mila kat hubby tersayang ney. Tapi mila taktahu lah kekal atau tak dengan dia. Tapi jangan pelik lah kay andai nya satu hari nanti korang dapat tahu sorang wanita mencipta record menangis tanpa henti. Haa mila lah tuu. HEHE. Ey SHAH AZRAYMIE ROSLI everything for you dear. Ingat sampai bila-bila that iloveyousofuckingdamnmuch. Jelaskan? Jangan siapa siapa pun berani curi dia dari mila. Nah nii makan dia #Dussshh . HAHA. ILYSM sayang ;)

Older Post | Newer Post
Shamila!


My name is Mila.Welcome to my kingdom.

Shout